Merhaba arkadaşlar 4 ay önce dış gebelik geçirdim ve kemoterapi için kullanılan iğneden tek doz yapılmasıyla gebelik değerim sıfırlandı işlemi yaparken doktor 3 ay korunmak yeterli demişti şimdi sordumda en az 3 ay fakat 6 ay korun bnce dedi bir kaç kişiye sordum da 3 ayın yeterli olduğunu söyledi ben bu işlemi yapalı 4 ay geçti tekrar bebek istiyorum Benim gibi bu durumu yaşayıp tekrar gebe kalanlara soruyorum ne kadar beklediniz ya da bilgisi olan var mı ne kadar beklenmeli?