Kızımdan grip bulaştı çok kötü durumdayım hastaneye gittim parol serum taktılar ateşim var kemiklerim bile ağrıo nefes alamıorm covid negatf geldi acildeki doktor klavunat 1000 mg verdi zararı olmaz dedi 26 haftalık da gebeyim kullanan var mı arkadaşlar yardmcı olur msnz korkuorm ama iyileşmem de lazm