Hanımlar dün 9 gibi lavaboya gitmiştim çişimi yaptıktan sonra silince akıntımın ortasında kan pıhtısı gibi bişey vardı serçe parmağımın ucu kadar küçüktü yani sonra bugün de 12 1 gibi peçetwyle silince akıntıyla hafif pembelik vardı nişan öı değil mi
Bilemedim belimde sızım var bacaklarıma doğru iniyor hafif ama dün iş yapmıştım ondandır diye düşünüyorum