Bende kullanıyorum hiç bi yan etkisini görmedim sadece dıskım cok koyu.. sabahları uyanır uyanmaz ac karnına iciyorum ve yarım saat hiç bisey yemiyorum.. cünkü aldıgım eczane ac karnına ic dedi yarım saat önce veya yarım saat sonrasında özellikle süt ve süt ürünleri tüketildiginde ilacın etkisini azaltıyomus