Ben varım 12.haftamda başladı bardaktan boşalır gibi kanım az daha korkudan bayilacaktim dedik gitti bebek kesin hastanede bişi yoktu bebekte şükür iki hafta d a anca gecti lekelenmeler devam ediyor bir ay oldu iğne ve progesteron kullanıyorum korkma her kanama düşük demek değil yiyecek içecek ekmeği varsa gelir yoksa da kanama olmasa bile gider