BadoDe Merhaba hanımlar daha önce böyle bir post açılmıştı ama takibini yapmam zor olduğu için kendim açayım yorumlara bakayım istedim. Yeni doğan bebeğiniz ve sizin için en olmazsa olmaz ürünler nelerdi?
meleklerin_annesii BadoDe hametan 🌼 birebir kullanan herkeste çok memnun , kızım doğduğunda ertesi gün pişik olmuştu çok işe yaramıştı diğer bi çok kremi kullandım ama hiç fayda etmedi
Erbe BadoDe hametan krem ve göğüs için gümüş kapak gram yara olmadı göğüslerim hiç bir krem kullanmadım sadece gümüş kapak
Tubacngl Erbe hangi marka gümüş kapak kullandınız ben kararsız kaldım almakta bi yandan doğumdan sonra mı alsam diyorum belki gerek kalmaz diye
Erbe Tubacngl ben doğumdan öncede kulladim göğüs uclarim sizlio die silverlinda aldım ben trendyoldan
Birmeleginannesi32 Göğüs kalkanı kesinlikle fazla sütü de süzüyor haznesine mastiti yarayı tamamen engelliyor