Minigim-48 Merhaba kızlar. Tüp bebek ile hamile kaldım. Gebelik kesem yavaş gelişiyor. Bebekle kese arasında 4mm kadar fark var. Gebelik kesesi bu şekilde olup da sonradan düzelen var mı?