Edas Kızlar bebeğim 3 gün önce hareketliydi ama şimdi çok az tekme vuruyor ve hafif vuruyor bir sorun yoktur dimi
Nurkiz61 Edas annesi uyuyor yavrun. Benim ki de öyle. 2 gün yapmıyor sonra tekmeler. Bir de amniyon sıvısı saklandığı için uyuyormuş durulunca uyanıyormuş 🤗
Nurten2610 Edas benimde öyle bir gün çok hareketli 2 gün durgun 1 haftadır hissediyorum zaten 19 haftalığım dün gece mesela uyuyamadım o kadar tatlıydı ki gülmekten uyuyamadım 😁bugün hiç tık yok
susam-38 Bende 19 haftalık gebeyim.Hareket etmiyor dünden beri sanki endişeleniyorum da :(Normalde eğilirken uzanırken ağrılarım olurdu hareketlerim kısıtlanırdı.Şimdi çok rahat hareket ediyorum hamile değilmişim gibi