Zumraninannesi06 Kızlar gelişimi önde giden bebeğin gelişimini tamamladığında erken doğma ihtimali var mı? 🤔
fatmaa37demi5 Zumraninannesi06 bebeğim hep 2 hafta önden gitti. Şuan 39+2 deyim ama gelen giden yok valla
Zumraninannesi06 fatmaa37demi5 kız mı erkek mi kuzum. Valla benim daha 74 gün uygulamaya göre ama kimisi erken olabilir vs gelişim tamamlanırsa dedi de bilemedim sormak istedim