Kizlar merhaba simdi sizden bir fikir almak istiyorum tabii ki bu doktora kalmis bi durum ama anlatacagim seye gore sizce hangisi,
Bir hafta once doktor kontrolumuz vardi ve oncesinde de 22 ekimde doktor bebegi alirim yani 38.hafta da demisti kendi istegim ile sezeryan oluyorum bu arada onceden kardiyolojik rahatsizlik gecirdigim icin kalbimi normal dogumla yormak istemedim. Gecen hafta gittigimde bebek 2 hafta onden gidiyordu yani 35 haftalik gorunuyordu ultrasona gore ve 2500 kg di benim tabii sancilarim agrilarim da cogaldi biraz korktum erken dogum olursa gibisinden doktorda ayni seyi dedi ben dedim ki hocam 10 ekimde olur mu acaba dogumum dedim oda bana ozel bir tarih mi dedi evet annemin dogum gunu acikcasi dedim oda dedi bebegimiz gayet saglikli zaten 2 haftada onden gidiyor olabilir neden olmasin dedi 1 ekim de gel bakalim bebisin durumuna tarihi kesinlestirelim dedi simdi sizce 10 ekimde alir mi yoksa 22 si mi alir bu konuda meraktan olecegim. Simdi linc tayfasi aa annenin dogum gunu icin bebegi erkenmi doguracaksin falan diyebilir onunda aciklamasini yapayim ben illa 10 ekim demiyorum doktorumuz ne derse tabiiki de ona uyacagiz benimki sadece fikir ve oneri bu durumda bebegin 2 hafta onde olusunu baz alirsak kontrole de cuma gunu gidecgim 3 kg olmustur sizce alir mi 10 ekimde yorumlarinizi bekliyorum🥰