mylittlebabym Dogrulari konuşmak zorundayiz evim var arabam var memur maaşıyla ay sonunu bile getiremiyosak artik ağzımızı acmamiz lazim. Bunu da erdoğan oy veren biri olarak söylüyorum. Gerçekten markete mağazaya girmek kolay değil. Karta bakıyorum 6000 tl gitmiş bebege Allah aşkına bi parça kıyafet alıyoruz ne alıyoruz ki. Yazık günah herkes aynı maaşla gecinmiyo