Demeeet Kızlar bebeğim bir hafta önceye kadar aşırı hareketliydi 4-5 gündür hareketleri azaldı var karnım bianda sertleşiyor bi bakıyorum bir tarafa toplanıyor biraz ağrı oluyor bu durumu yaşayan var mı?
oykumm_1233 Demeeet 27+4 bende hareket azalmadı ama bebek bıyerde toplasıp kasılıyor o durumu yasıyorum 1 kaç haftadır
Berelfgun Demeeet bende 27+4üm benimde ay ı şekilde bu hafta baya yavaş ve az hareketleri yeri daralıyor siye olabilir bence
oykumm_1233 Demeeet geçmeyen agrılar ve bebek toplanmasımı yasıyorsun acaba? elleyınce karnını veya bıraz okşayınca geçmiyormu yanı ben oyle yapınca bebek toplandıgı zaman biraz sıvazlıyorum sonra düzeliyor yer degıstırıyor
Demeeet oykumm_1233 evet bende sıvazladığım da geçiyor 28. Haftadan itibaren aralıklı kasılmalar da normal yazıyor sayfalarda
cimcimemmmm Normal diye biliyorum . Benimde o haftada azaldı. Kuruyemisler yemege basladim. Ceviz badem fındık karışık yiyorum . Bebege güç verir hareketleri donmesi daha artar sen de ye canim. Bi kac gune daha sert vuruşları olacaktır daha da hareketlenecek