Kızlar 3 gün önce doğum yaptım göğüsümde süt birikti göğüs ucum yok bebeğim de çekmiyor ağlıyor bırakıyor göğüsümde süt birikti sertleşti çok el pompasıyla çekmeye çalışıyorum ama çok az çıkıyor başından böyle birsey geçen varsa yardımcı olabilir mi acaba