Benim 4 ay klomenle yumurta büyütüp yeteri kadar olgunluğa gelince çatlatma iğnesiyle çatlatıldı hep umutla bekledim ama olmadı çatlatma iğnesinden sonra insan strese giriyor akışına bırak diyor dioktor ama nafile sonra umudu kestim doktordan beş ay gitmedim dedim tevekkül edeceğim herşey mevladan çünkü gitmedim herşeyin vakti zamanı vardır emin olun mevla vermiyorsa bizim için en iyisini o bilir