Merhaba kızlar çok düzenli olmasa da 1 2 saatte yoklayan sancilarim var dün akşam itibariyle başladı, az önce fark ettim sızıntı şeklinde su geliyor 36+6 yim. 2.gebelik olduğu için hızlı olur diyorlar sancıların sıklığını bekleyip mi gitmek gerekir doktora tecrübesi olan. İlk doğumda suyum vs gelmemişti