Elifharbi54 yanlış bilgilendirme yapmış olmayayım ama bildiğim kadarıyla normal doğumda geçerli oluyo doğuma alınan kişi için Meryem ana otu alınıp kavanoz tarzı ağzı kapaklı birşeye konuluyo içinde de su. Otun yaprakları açılınca doğumun kolay oluyormuş, doğum bittikten sonra suyu otu dökmek gerekli. Birde dua okunuyor diye duymuştum