10 ekime sezeryan günü aldık fakat her günüm aynı ve aşırı bunaldım kahvaltı tüm gün koltukta takılmaca. Hafif bir iş yapayım dışarı çıkayım ağrılar sancılar çok kötü yapıyor erken doğmasın diye dinleniyorum ama bebek doğuncada evden çıkamayacağız belli süre🤦🏻♀️ tabi sağlıkla gelsinler işin en zor kısmı psikolojik olacak sanırım annişler