Bahar11mucize yaren123 bayb me alışam şampuanıno bebk yağını falan pişik kreminide destini alıcam tek eksiğim bunlar kaldı benim de 😊bu ürğnlerde hem uygun hemde kimyasal yok 😊
Yelizsa yaren123 unı baby ıslak mendil şampuan sudocrem pişik kremi birde Nivea pişik kredimi ile sabununu tavsiye edebilirim
deletedmom947 deletedmom734 Bende Burt’s Bees aldım şampuan ve vücut losyonu zaten uzun bir süre gidiyormuş. Birde Sudocrem pişik kremi. Başka bi ürüne gerek duymadım🤷🏻♀️
NurDemir Ben mustela aldım canım,içerik olarak en doğalı olduğu için.Fiyatı diğerlerine göre pahalı ama hepsiburadadan set olarak 155 tlna buldum hemen aldım.Bir de sebamed şampuan almıştım önceden.
deletedmom734 yaren123 😊 araştırın derim o zaman reklamı yapılmadığı ve kozmetik amaçlı olmadığı için benim tercihim oldu
Seyda89 Mustele konak önleyici şampuan ve bebek yağı alacağım. Büyük kızımda da çok memnun kalmıştım. Islak mendil uni baby yeni doğan için olanlardan alıcam. Deterjan sıvı alıcam sanırım dalin kullanmıştım kızımda da. Birde mustelanın bi sıvı temizleyicisi gibi birşeyi var ondan almayı düşünüyorm. Dışarıda vs kustuğunda kakası taşarsa silmek için. Pişik kremi aklınıza gelicek bütün pişik kremlerini denedim büyük kızımda sadece bephantolden memnun kaldım o yzden onunla devam edicem.
Mervesonerutku Şampuan olarak unı baby aldım, yağ olarak Johnson baby yağ, deterjan olarak dalan roxy aldım bezi prima ıslak mendilini dalin aldım