Kızlar bebeğim normalde inanılmaz derecede hareketli bir bebek. Bir saat boyunca hareketsiz kaldığı bile hiç olmaz normalde. Fakat üç saattir hareketini hissetmiyorum. Çikolata yiyorum soluma yatıyorum ama tık yok. ve iki göğsümün de tam altında tuhaf bir ağrı var kaburga ağrısı gibi bir ağrı ve o ağrıyan yer kaşınıyor 🤷🏻♀️ Kafam çok karışık ister istemez bir telaş sardı… Benzer bir durum yaşayan oldu mu acaba aramızda