Yeme diyen oldu elleme diyen oldu olduda oldu leke konusuna azcik inandiğim için hep eşim doğradi ama hamileligim boyunca yedim eşimde bende seviyoruz çunku 🤣 şu yeme diyenleri doktor yasaklamadigi sürece dinlememek lazim. Fazla yemek a vitamini fazlaligindan dolayi zarar ama haftada bir ayda birin zarari yok canim