Kızlar bugün kontrolüm vardı,çok hevesle artık gün verir diye gittim.Çünkü geçen hafta öyle demişti.Suyu iyice azalmış,zaten baştan beri suyu hep az ilerliyordu.hala neyi bekliyo anlamış değilim.Tüp Bebek ve birde iri bi Bebek.3767 gram olmuş.Artık korkmaya başladım.Hareketlerini takip et şöyle olursa gel böyle olursa gel falan deyip duruyo ya var mı ben gibi aynı durumda olan.Bişey olcak diye korkuyorum