Bugun son adet tarihine göre 7+1 haftalık. Bugun doktora gıttıgımizde 2 kese vardı ıcınde bebek vardı. Ama kalp atışı duyulmadı. Gec döllenme olabilir dedi doktorum. Haftaya kalp atışı olmazsa kürtaj dedi. Boyle bırsey yasayan var mı? Keseye göre 5 6 haftalık olabilir dedı. Ama kese gecen haftadan bu yana büyümemiş?