Benimde ilk doğumum su gelişi ile oldu . İdrar gibi kesinlikle değil tutamıyorsunuz. Sürahiden döker gibi boşalıyor. Ve devamlı geliyor . Bende hastaneye giderken hasta bezi takıp gittim , oradaki muayenelerde hala akmaya devam ediyordu öyle bişey yani ..