ecemmmmmm eczaneden almayı kastediyorsanız ben almadım hastanede yoktu hemşire eczaneden aldı sanırım. Ama her yerde böyle mi bilmiyorum.
Ben size kendi sürecimi anlatayım 😅 dün 3buçukta kadın doğuma randevum vardı. Kan uyuşmazlığı aşısı olmak istiyorum dedim. Doktor indirekt coombs testi istedi. Bugün çıkmaz yarın kadın doğum servisinden yaptırabilirsin dedi. Bugün haftasonu olmasa normal poliklinikten yapardım. Hastanedeki kadın doğum servisine gittim. Kimlik fotokopisi ve eşimin kan grubu tahlilini ve ya ehliyet fotokopisini istediler. Kadın doğum servisindeki hemşire de iğnemi yaptı. Doktoru göremedim. Ama hemşire negatif çıkınca aşı yapıyoruz dedi.