Dilaraa23 Kış doğumu olucaksa kalın battaniye triko yada yün . İnce battaniye 1-2 adet hastane çıkışlarında olan standart yada nohut battaniye . 10’lu takım felan 1-2 en fazla diğerleri alt üst 5’li setler olabilir yada sadece alt üst olarka olabilir . Ayaklı patik 10 adet tabi boyutları sırayla direk 1-3 felan değil . İc zıbın o şekilde alırım yine indirimde denk getiririm bunları tabi ki .( Henüz almadım bu ay başı felan bakarım onlarada ) İdil babyden alıyorum genelde indirimde denk getirip LCW alırım birde . Bg’den hırka tarzı şeyler aldım pantolon alt esortman 6 aylık için .
Kızıma Nipperland koyun yünü battaniye almıştım şimdi oğlum olucak onada alayım dedim olmuş 800-1000 tl arası . Bende andwaway triko kalın yünlü battaniyesi vardı 450 onu aldım . Kızımdan kalma nohut battaniye var zaten onu kullanırım ekstra 10 lu takım felan almam hiç sevmiyorum . Tulum alıcagım ,zıbın ,alt üst takımlardan birde 🌸.