Ebruerdi59 25+4 haftalığım kan tahlilinde karaciğer enzimleri biraz yüksek çıkmış doktorum yağlı yiyecekleri bırakmamı söyledi ve her gün tansiyonumu ölçmemi istedi. Benim gibi olan var mı?
Gamzegll Ebruerdi59 ben kuzum benimde biraz yüksekti vitamin bulantı hapı kullanıyordum onları bıraktırdı yağlı yeme dedi banada