Hilalcetinkayaa Kızlar 37+3 deyim bu sabah nişanım geldi ara ara yalancı sancım geliyor ve ara ara kanamam oluyor ama normal sancı yok sizler nişandan sonra nasıl ilerledi bu süreç
Bayancorek Hilalcetinkayaa Nişanım geldi fakat sancım falan yoktu ; hastanem uzak olduğu için direk gitmeyi tercih ettim , 4 cm olmuş açıklık doğum için yatış vermişlerdi direk. 🌸
BurcuMusti3107 Hilalcetinkayaa nişan geldiğini nasıl anladınız pembe kırmızı falan mı geliyor geçen pazar bende de bişeyler geldi ama kan falan değildi kimisi nişan dedi kimisi iltihap dedi ne olduğunu çözemedik 🙈😂
ZEHRaakkoyun Bayancorek nişan herkezde gelir mi ve açıklık her hamile de olur mu canım bunun için yürüyüş egzersiz yapmak gerekir mi
Hilalcetinkayaa Brcc92 ay ne güzel çok beklememişsin peki nişanın gelir gelmez sancı başladımı ne zaman başladın
Brcc92 Hilalcetinkayaa yok hayır nişanım geldiktwn sonra erteai gün hastaneye girtik normal kontrolüm vardı çatı muayenesi yapılıcaktı doktor bi baktı doğum başlamış dedi yatış verdi hemen yoksa hiç sancım yoktu öğlen 12 de yattım hastaneye akşam 6:30 da doğurdum bebeğimi toplasan 2-3 saat sancı çekmişimdir ama son 1 saat sancılarım dayanılmaz oldu yoksa doğumumda çol kolay oldu
BurcuMusti3107 Sinemkaya43 aynen benimde öyle geldi bir hafta oldu ama hiç bir belirti çok ne sancı ne karnın aşağı inmesi falan sağlık ocağında ki hemşire gösterdim vajinal iltihap dedi bazıları da nişan dedi
Hilalcetinkayaa Sinemkaya43 doktor da artarsa ve sancı olursa gel dedi su felan gelirse diye öyle bekliyorum ama baya aşağı indi
Sinemkaya43 BurcuMusti3107 ben doktora attım nişan dedi doktorum benimde karnım aşağı indemi sancım yok ne olacak böyle sezeryan olmak istemiyorum çok korkuyorum.suni sancidanda korkuyorum 🥺🥺🥺
BurcuMusti3107 Sinemkaya43 hıımm bende attım ama korkulacak bişey olmadığını düşünüyorum ultrasonla bakmadan bişey diyemem dedi bakalım pazartesi kontrol var o zaman belli olur inşallah 🙏 sağlıklı olsunda gerisi kolay stres yapma zamanı gelince herşey kendiliğinden gelişir diye tahmin ediyorum
Sinemkaya43 Hilalcetinkayaa benim hala inmemiş oturdugumda sanki midemde bişi var rahat oturamıyorum şimdiye kadar düşmesi lazımdı 38+4 ama hala düşmedi ya🥺
Hilalcetinkayaa Sinemkaya43 benimde 37+3 bekliyorummm gelsin diye ama tık yok çokta merak ediyorum artık dayanamıyorum da allahım hepimize kolaylık versin gerçekten