Kizlar belki bir onceki postumu da gormus olabilirsiniz aklıma takılan bi soru var. Çatlatma ignesinin 17 günündeyim. Internetten edindigim bilgiye göre ignenin 15 en gec 16. Gunu regli olunmasi gerekiyomus sanırım. Fakat ben olmadim ve gebelik testi de yaptim negatif. Erken gebelik ve normal test yaptim erken gebelik testinde yok denilcek kadar az var resmini atmak istedim cektim ama hic bi skeilde resimde gorunmuyo hatta esime bile gosterdim ben mi ysnlis görüyorum acaba xiye o da ayni sekilde sanki bi cizgi var gibi dedi. Bu normal mi boyle bi durumla kwrsilasan var mi? Bu akşam kan vermeyi dusunuyorum kadin dogum acile gidip, gebelgini benim gibi durumu olup ogrenen vwr mi acaba???