Bebegim0101 Kizlar 6+5 gunluk gebeyim.2 gundur mide spazmi geciriyorum sanki,cok afedersiniz ama surekli gegiriyorum.Bulantı degil ama degisik birsey.Yasayan var mi bu durumu? Neden oluyor acaba
Bebegim0101 Tubatgn cok birseyde yemiyorum ama sanki mideme biri oturmus gibi.gaz cok fazla cok ozur ama hem alttan hem ustten.Karnim davul gibi
Tubatgn Bebegim0101 yiyemediğimiz için mide asit üretiyor, bende yaşadım bu sorunları mide koruyucu kullandım. Gaviscon yazdı Dr ama sen yinede kendi doktorun ile görüş canım
Dilaraa23 Bebegim0101 ilk haftalarda sanırım progesteron hormonu hamilelikte arttıkça oluşuyordu gaz yanlış hatırlamıyorsam