aycicegi22 3 tane kalp duran gebeligim var +4.kez gebeyim rahimde perde çıkmıştı ameliyat oldum büyüdük derken detaylı da gerilik olmaya başladı gerilik 3 haftaya çıktı damarda direnç çıktı sonlanması lazım dediler 3 perinetolog gezdik değişmiyor bebek karnı geride hep suyuda bitmeye başlıyor heyete girdim geçen gün muhtemel bole bole.kalbi durcak dediler 6000 lik iğne aspirn kullandigim halde bunlar birden çıkmaya başladı plesantasi kötü kanamış içi bebeğe besin oksijen götürmuo yavrum içerde ayrı bende dışarda ayrı bekliyoruz ne olck diye senin gbi bağışıklık baktır dediler ana testi lupus baktirdim temiz çıktı gec3m senede yaptirmistim temiz di yine temiz çıktı senin hangi test bunlara mi bakıldı bu gebelik başında bende beyaz serum takıldı ole ilerlemistik