Mrv135 Kubraaap Bebişin çıkışına şahit olmak istediğim için spinal oldum. Sonrası biraz zor geçti benim ama yine olsa yine spinal olurum sanırım kötü anıları unutuyor insanoğlu.
Karelinannesi Kubraaap doktoruma bıraktım o da spinali tercih etti. İkisinin birbirinden pek farkı yok zaten çünkü ikisininde yat etkileri kişiden kişiye değişiyor. Bende ne baş ağrısı ne de başka bi sorun olmadı. Ameliyattan 5-6 saat sonra dikiş yerimin ağrısını hissetmeye başladım ama ağrı kesici yaptılar kesti direk onun dışında hiç bir sıkıntım olmadı
Selcanmeral Kubraaap daha dün epidural sezeryan oldum ve gayet memnunum akşam 9 buçukta doğum yaptım daha hiç oturmadım ağrım çok çok az ve ameliyathaneden indiğim gibi uyuşukluğum açıldı çok çabuk normal hayatıma döndüm
SunnyG Bana tercih sunulmadı. Spinal oldu. Öncesinde araştırmıştım ama anne için ha spinal ha epidural. Önemli bi farkı yok, tercih sunulursa anestezi doktoruna bırakın kararı deniyordu.
Meryemgundogdu2_ Kızımda spinaldim 7 gün sonra ikinci sezeryanım olucak yine spinal olucam inşallah 😊
Berna96 Banada spinal yaptılar ama uyuşmadı genel oldum daha sonra uyanınca biraz ağrılarım oldu ama akşama doğru ağrı kesicilerle pek birşey kalmadı yürüyüş yaptıkça rahatlıyorsun
Kubraaap Berna96 uyusmadigini nasil anladiniz? Yani size ise yaramadi genelmi yaptilar? Kombi niye terci etmediler ki
Berna96 Kubraaap iğneyi yapınca kontrol ettiler his kaybı olmadı sonra genel anestezi verdiler tansiyonum çok yüksekti sanırım hemen almak istediler
Gamzii00 Sezeryanda epidural olmaz kizlar spinal veya genel anestezi olur, epidural normal doguma özgüdür
Selamcanim Gamzii00 oluyor yahu nasıl olmuyor. Ablam da epidural sezaryen oldu. Bende aynı şekilde olacağım.
Berna96 AyseKA doğumla ilgili bişey hatırlamıyorum baygın olduğum için ama uyandığımda karnımda müthiş bir ağrı vardı bir kaç saate hafifledi tabi bugün ikinci günüm daha iyim bebeğime kavuşunca da bişey kalmıcağını biliyorum inşallah 🙏
Asli1453 AyseKA ilk doğumda spinal olmuştum çok güzel ve iyi geçmişti ama bunda yalan söylemiyeceğim çok zor geçti iki gün çok zordu benim için hiç geçmeyecek gibiydi ama şükür atlattım kızım sagsalim kucağımda çok şükür
Berna96 AyseKA ben çok korkuyordum tansiyonum çok yüksekti bi yandan genel anestezi iyi oldu daha rahatto benim için