Normal doğumda sancıdan insan bayılacak kıvama geliyor (acı esiğin yüksekse hissetmezsin) ama bayılmıyorsun, doğuruyorsun isin garip yanı çıktığı an o sancı çeken sen değilmişsin gibi,herseyi unutuyorsun.Doğurdum indim bebeğimi giyindirdim,emzirdim,duş yaptım odama çıktım.iyikide normal olmuş 😃