Zuhalsebu merhabalar benm adetım düzensiz o yzden bısy dıyemıyorum ovulasyon takıbı yapıyrm kendım evde genlde hamılelık olusmadgnda yumurtlamamın 12. Yada 14. Yada 15. Günler adet olurdm ıkı kımyasal yasadm mesela bu günler adet olmamıştım
Bgunde yumurtlamamın 12. Günüydü dayanamayıp test yaptm bu seklde cıktı😊 cok teşekkr ederm güzel dilekleriniz icin😊 hayırlısı diyelm inşallah hayırlıysa vardır gebelık🙏🏻🙏🏻🧿