Kremalı un çorbası tarifine ne dersiniz? Resmen ba-yı-lı-yo-rum bu çorbaya💜 dilerseniz yazarım tarifini. Mercimek çorbasını da soğanları yağda kavuruyorum, isteğe göre salça koyuyorum. Akabinde mercimekleri yıkayıp tencereye atıyorum biraz da öyle kavuruyorum ve Suyunu ekliyorum, mercimekler pişince mikserleyip, et suyu, tuz, margarin koyuyorum ve kaynamaya bırakıyorum.
Ama bu tarifi her zaman yapmıyorum binde bir. Asıl yaptığım mercimekleri yıkayıp tencereye alıyorum, suyunu ekliyorum kaynayıncaya mikserliyorum. Tuz, etsuyu, margarin ekliyorum, lezzet vermesi için de cezvede yağ un çok az nane kavuruyorum içine salıp tekrar mikserliyorum. Son tarifim daha pratik 🌿 tek farkı diğerinde soğan yok