Adyokisimsiz ablanızın ilk çocuğu mu bilmiyorum ama genelde ikinci ve üçüncü çocukta ağrı daha fazla hissediliyormuş. Adet ağrısı gibi rahim küçülürken ağrı olabiliyormuş bir üstteki yorum gibi emzirmek rahmin küçülmesini daha kolayaştırdığı için özellikle emzirirken ağrısı çoğalır. 3 haftaya kadar geçer diye düşünüyorum en fazla. Allah analı babalı büyütsün.