BirFeyzaBirBebek Gizem2121 o altta neden iki çizgi var🤔 ben de hep tek çizgi oluyor. Bir kalp atışı için altta da kasılmalar için. Alttaki değişik çıkmış sizin. Doktor ne dedi sordunuz mu?
Gizem2121 BirFeyzaBirBebek bnde sasirdm baktm butun nst kagitlari 1 cizgi gecn haftada 1 cizgyri bugn gitgm nst baska bir taneydi ve 2 cizgi cikms anliyamadm
050218Ybmety Gizem2121 o diger cizgi bebek hareketleri elinize düğme gibi bişey verdiler mi benim de nst böyle cizgi oluyor doktor her bebek hareket ettiginde basıyorsun o cizgi çıkıyor