Busra-aras1211 Merhaba arkadaşlar dün kan tahlili verdim ve beta hcg 3228 çıktı kac haftalik hamileyim cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
Busra-aras1211 anneolmakzoramagulusuyeter teşekkür ederim canım Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤️
Busra-aras1211 Deletedmom_85 canım bir ay önce düşük yaptım sonrasında hiç adet olmadım ve evde TES yaptım pozitif çıktı şok oldum beklemezdim hemen çünkü yeni düşük yapmıştım kan verdim pozitif çıktı bilemiyorum Kac haftalık olduğunu
Busra-aras1211 Minikmucizelere canım 1 ay önce düşük yaptım sonrasında hiç adet olmadım evde test yaptım pozitif cıktı çok şaşırdım beklemezdim şimdi çünkü yeni düşük yapmıştım kan tahlili verdim pozitif çıktı bu yüzden bilemiyorum Kac haftalık olduğunu
Minikmucizelere Busra-aras1211 o zaman doktora gittiginde anlayabliirsin artık canim gidince keseyi gorursun artık ztn o da soyler şu kadarlik diye 🙂