Alley06 Nasıl gidiyo anneler bebek hareketleri nasıl ben sanki daha az hissetmeye başladım neden acaba
12Kbra12_ Alley06 bugün 31 olduk 😇hareketini hissediyorum ama endişe etmeyin büyüdükleri icin alanları daralıyor 30+2 de 1800 demişti doktorumuz kilosuna 31 32 ile uyumluydu simdi nasılız bilmiyorum 😇
Btl26 32.haftaya girdim ben de daha az hissetmeye başladım kayıyor ve geçişlerini hissediyorum sert vurmuyor artık çok