Kymtipek 2prensesannesiiii merhaba, benim kanamam vardı 5 haftalıkken mecbur üstten ultrasonla göremeyeceği için alttan ultrasonla bakıldı. Şuan 9 haftalığım bence alakası yok düşük yapmakla.
_aysenur8mikail_ 2prensesannesiiii bi riskiniz yoksa ilişki de zaten düşüğe sebep olmuyor ikisi aynı şey 🙂
Sevvl 2prensesannesiiii 2prensesannesiiii hayır canım yok için rahat olsun geçen hafta kanamam var diye bankada alttan baktılar sabahına doktora gittiğimde söyledim hiçbir tehlikelisi yok alttan muayeneden sonra bile kanama olmuş olsa ona baglamazdik dedi
Sedamete Canım düşük riskim var birde rahim ağzı kısalığından şüphelenildiği için vajinal ultrason yapıldı yani şöyle düşün düşük riski olana yapılıyorsa normal gebeye fazlaca yapılabilir
2prensesannesiiii Kymtipek çarşamba günü 105 çıktı betam cuma 315 çıktı dr perşembe günü gel dedi vajinal bakacak galiba bende bu konuda olumsuz şeyler duydum insan tedirgin oluyor ister isteme ama giderim teşekkür ederim 🙏🏻
2prensesannesiiii _aysenur8mikail_ riskim varmı bilmiyorum 3 düşüğüm var doktor betam 103 ken progestan başlattı ve pıhtılaşmam var kan sulandırıcı iğne başlattı
Kubrabsyg45 2prensesannesiiii elalem konuşur canım. Benim doktorum var sonuçta bile bile tehlike atmaz onca sene boşuna okumuyorlar. Afedersin ama onlar hep koca karı lafı. Aldanma. Seninde doktorun var.
_aysenur8mikail_ 2prensesannesiiii geçmiş olsun yani demem o ki vajinal ultrason düşüğe sebep olmaz korkma 🌸
2prensesannesiiii Kubrabsyg45 vajinal enfeksiyon varsa o da çıkar galiba vajinal bakılırca görünür her şey🥰🙏🏻