37+0 olduk 10 gün sonra doğumumuz var inşallah. Bebek hareketleriniz ne durumda? Benim bebişim fazla hareketli değil. Hareket edince de hareketleri kendini gerdirme, ayağını ittirme ve kafasını aşağıda oynatma şeklinde. Pek kuvvetli hareketler yapmıyor, karnımı dalgalandıracak şekilde genelde. Normal mi acaba sizlerin de böyle mi?