Ben Mehmet Tayyar a yaptırdım perinatoloji. Cok memnun kaldım herşeyini anlattı detaylıca inceledi bizede anlattı şuan bebeğin midesine bakıyorum kafasına bakıyorum vs şeyleri organlarını anlattı. Bi dhaa olsa yine giderim temmuz ayında gitmiştim 750 TLydi sanırım ama 15 temmuz dan sonra zam gelmişti hastanelere kaç oldu bilmiyorum