Omerr_ Mide bulantilariniz için ne yapıyorsunuz güzellikler? 5 hafta oldum bugün çok kötüyüm. Bılantım bitmiyo. Bide Evdeki bütün kokular asabimi bozuyor, kendi evime nefret eder oldum(( her şey gözüme batiyo.
MMelissaaa- Omerr_ 10. Haftadan bildiriyorum 5. Haftamda başladı o zamanlara şükrettim bu haftaları görünce. Prilam kullanıyorum bana mısın demiyor bir şey yiyemiyorum
Omur_2121 Omerr_ yarın 35 haftalık oluyorum 6.haftadan beri çekiyorum ne prilam nede başka bişi fayda etmedi asla 😑 umarım seninki hemen gecer
Omerr_ Ayseguloprl_ MMelissaaa- ay Allahım çok korkutdunuz ama beni((( benim bu ikinci gebelik. Oğlumda da böyleydim fakat ne zamana kadar sürdüğünü pek hatırlamiyorum. 4 ay gibi sürüyo galiba. Her gebelik ayni olmaz diye ümid etmişdim mide bulantisindan dolayı ama galiba aynıymış((
Ayseguloprl_ 12.haftadayım ve şuan acayip derece kötüyüm kusma bulantı ve 20 dakika da bir kusuyorum prilam ve zofer kullanıyorum hiçbir işe yaramıyor yemek falan yiyemiyorum zorla meyve yemeye çalışıyorum
Ayseguloprl_ Omerr_ bana da sabret 4 ve 5inci aylarda duracak diyorlar ama sabredilecek birşey değil inanın lavabonun kapısında yatacam nerdeyse sabahtan beri hem ağlıyor hem kusuyorum
MMelissaaa- Omerr_ bende kendimi korkutmamaya çalışıyorum herkesin bünyesi Farklı. İnşallah çok sürmeden atlatırız. İnsan bir şey yiyemeyince vicdan azabı çekiyor 🥹
Ayseguloprl_ Omur_2121 bana da o ilaçlar hiç fayda etmiyor doktora da söylüyorum sen kullan diyip duruyor umarım bir an önce biter şu kusmalarım beni mahvediyor
Omur_2121 Ayseguloprl_ benim oğlumda da doğuma girene kadar kusmustum ama bu gebelimde baya kötü oldum rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin dünyaya geldiklerinde cektiklerimizn hiçbirini hatırlamiyoruz bile🤲
Ayseguloprl_ Omur_2121 amin Rabbim tüm annelerin bebeklerini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin anne olmak olabilmek çok zorlu birşey ama pahapiçilmez güzel birşey ultrasyonda bile kalp atışını duyunca herşeyi unutuyorum.