39 hafta olduk çocuk normal doğum pozisyonun da ama henüz kanala girmemiş ortalama 2cm de açıklığın var dedi 😪 doktor 39.haftadan sonra biraz zor giriyor dedi eğer girmezse suni sancı ile haftaya denerim doğumu yoksa maalesef sezeryan dedi aynı durumu yaşayan varmı 😪😪😢