yosunp yaa gerçekten mi ya kuzenim.aramisi.gecen paso.soruyor başlaması lazım başlamadı mi cart curt diyorum hissetmiyorum göbek deliği çevresi de 17.haftadan beri pit pit öyle şeyler olmaz dedi içinden hisstmn lazım die sinir oldum eşim kardeşim de görüyor sol.tarafta idi o zamanlar ve hep solum daha çok nabız atiyor gbi oluo ama ben icimden hissetmiom dünde 1 kez içten hisstm güm die bisi vurmuş gbi galiba o tekme idi 😀