Ya kızlar benim külodum genelde nemli. Anlamıyorum. Gece bile nemli hissediyorum. Islak değil ama nemli ve sadece kulodum. Islak gibi gördüğüm anlarda oldu. Ama nasıl diyim hareket ederken bacak arası ve vajina arasına giren kısım varya oralar sağlı sollu ıslanıyor. Kulodumun ortası değil. Çok terleyen bir yapım var. Üstüne düşmedim ama burada yazılan yazıları okuyunca tedirgin oldum.
16+1 haftalığız. Bir hafta önce doktordaydım. Bebeğin suyu iyiydi rahim kapalı dedi. Ama buraya bakında paranoyak oldum. Doktora da en erken perşembe falan gidebileceğim. Acile mi gitsem?
Bu arada hep akıntım oluyor ama onun yapısı farklı son birkaç haftadır sarımsı gibiydi ama çok değil. Sadece silince görüyorum