Cnsasln valla iyi ki tanıdığım dediğim insanlardan biri doktorluk dışında. Hamilelik bittiğinde çok üzülmüştüm hatta artık böyle goremicem diye. En son bebegimi 3.500 olctu ve doğumda 3.370 doğdu. Doktorların çoğu bebegin +400 yada -400 kadar fark edebileceğini söylüyor ve makinelerin hiçbiri tamı tamına doğru söylemez. Ama tabi tamamen sizin görüşünüz herkes Memnun kalmayabilir