Selam kızlar, geçen haftalarda bebeğimin cinsiyetini öğrenmek için kontrole gittik her şey yolunda dedi ama 13+6 olmam gerekirken 13+3 olarak günü değiştirdi. İlk aylarda 3 gün geç döllenme demişti onu da düşmüştü günümden toplam 6 gün geri şuan bebeğim. Bu durumla karşılaşan var mı gününü yakalar mı? Kötü bişey mi 6 gün geriden gelmesi. Gününü yakalaması için neler yapmalıyım