1Ozge1 Annelerim şuan 38 haftalığım doktorum çatının dar olduğunu ama normal doğuma engel olmadığı I söyledi .ama ben göğüs kaburga ağrısında duramıyorum .sizde normalmi yoksa sezeryan doğummu