Minigim38 Leylaaa9711 ilaç falan vermiyorlar hamileyiz diye tavuk çorbası iyi geliyor bol sıvı ve meyve başka bisey yok yapacak 🤷♀️🤷♀️
nur_seyma Ayy herkes grip sanırımm ya geçmiş olsunn bende yeni atlattım😕 bol bol sıvı tüket, meyve ye yapcağımız pek bişey yok🤷🏻♀️
Ayse_3434 nur_seyma öyle valla kızlar havalar birden düşünce hepimiz aynıyız bende grip değilim ama boğazlarım ağrıyor sesim hafif kısıldı bol sıvı ve meyve yememiz lazım nirde sıcak çorbalar pekmez sıcak süt içmemiz lazım ki bünyemizi toplansın
Leylaaa9711 Dikkat ettikçe gelip buluyor 🥲 teşekkür ederim kızlar en azından bende öyle yapayım insan korkmadan edemiyor işte 🥹🥹
Glr_dr Esra12 geçmiş olsun canım bende fena grip oldum boğaz ağrısı öksürük halsizlik hepsi var doğal yollarla çözmeye çalışıyorum ve bu arada doğuma 10 gün kaldı Allah yardımcımı olsun inşallah
Busebatuhan Glr_dr aynı durum bendede var doğuma 6 gün kaldı üst solunum enfeksyonu antbytk verdiler umarım doğuma kadar geçer
Glr_dr Busebatuhan geçmiş olsun antibiyotik hangisi acaba zarar olmaz zaten belirtildiği için de geçmezse bende giderim bi doktora artık