Sevilay29 emzirme danışmanından aldığım tüyo ; yenidoğan hemşiresine kokunuzun sindiği bir atlet vermek ya da doğuma girene kadar göğsünüze göğüs pedi takıp sonrasından vermek. Onu da bebeğin yanına koymalarını istemek. Bu sezaryenden sonra hemen bebek yanımıza getirilmiyormuş sanırım. O geçen süreçte bebek bizim kokumuzu alıp tanıyormuş. Koku duyguları çok gelişmiş olduğu için. Geldiği zamanda koku tanıdık olduğundan ötürü hemen memeyi kavrayıp rahatça emmeye başlıyormuş. Sütte zaten ilk etapta normal ya da sezaryen öyle bol bol gelmez diyor. Kiraz kadar bir mideye sahip olduğu için az az gelmeye başlıyormuş. Önemli olan çok sık ve düzenli şekilde emzirmekmiş. Emdikçe süt miktarıda bebeğin kapasitene göre artıyormuş